HER ER MADEN, DER STRESSER DIG

23064763

Rigtig mange spiser mad, der stresser både krop, sind og nervesystem helt enormt.

Kombineret med ønsket om mindre stress i deres hverdag.

En ligning, der desværre er dømt til aldrig at gå op.

Mange tror fejlagtigt, at en kost baseret på kylling og salat er sundt.

Men i virkeligheden er det en virkelig stressende kost for din krop.

Fordi:
De sunde fedtstoffer, som er med til at smøre dit nervesystem mangles. 

Men er det så bedre end sukker og brød!?

Ja, helt klart!

Spiser du en overvægt af den mad, som ikke er godt for både dig og din krop, ja så vil du altid have lettere til stress.

Og så kan du sidde nok så meget i Zen og meditation, men hvis du grundlæggende spiser den mad, der stresser din krop, så vil det få hele dit nervesystem til at stå og sitre.

Herunder får du en simpel beskrevet guide over, hvilken mad der stresser dig, samt hvilken mad, der omvendt hjælper til at afstresse dit nervesystem.

Det er med udgangspunkt i de varer, som typisk kan fremgå i et dansk hjem.

SIMPEL NO STRESS GUIDE OVER MAD DER STRESSER, & MAD DER IKKE STRESSER:

(Klik på billederne herunder & hent dine guides)

No Stress Kosten3

Sukker, frugtsukker, stivelse, koffein & alkohol tricker blodsukkeret, og derfor tricker det også stresshormonet “kortisol” i kroppen. 

Kortisol- og insulinniveauet i kroppen er de bedste venner, og derfor følges de to billedlig talt ad. 

Begræns ovenstående fødevarer MEST MULIGT og hold dig helt fra det i perioder, hvor du mærker stress.

No Stress Kosten2

At spise en masse unaturligt mad, er super stressende for kroppen, fordi den ikke er skabt til, at kunne nedbryde og fordøje det.

Utrygheden skaber stress i systemet, dit stressniveau stiger, kombineret med det sitrende nervesystem, som maden efterlader.

Dertil har mængden af fedtstoffer, protein og grøntsager selvfølgelig en vigtig betydning.

Men sørger du for, at følge guiden herover, og derigennem sørger for at holde dit blodsukker stabilt ved at spise, inden du mærker seriøst sult.

Ja så er du rigtig langt.

Er det let at holde sig fra sukker, junk, koffein og brød?

Svaret er: NEJ.

Men er det det værd?

Svaret er helt klart: JA.

Prøv det selv og mærk, hvordan det føles.

Venligste hilsner
Sarabjörk Vicktoria Müller

No Stress Akademiet

PS: Emnet No Stress krop er stort på uddannelsen….

Header Wufoo-2

No Stress krop er et rigtig stort emne på No Stress Mentor Uddannelsen 2015.

Vi glæder os så meget til at lære vores skønne deltagere alt det fra os, som de skal vide på dette område.

Der er stadig pladser på uddannelsen, og du kan læse meget mere ved at hente uddannelseskataloget.

HOLDSTART TIL SEPTEMBER 2015  

SPAR KR. 5.000 VED AT TILMELDE DIG INDEN D. 1. AUGUST


MY BODY IS MY BOSS – Nyt 8 ugers online forløb i maj-juni 2015

ÅBEN FOR TILMELDING 

Gå bikinisæsonen i møde på No Stress vis. Sarabjörk går hele vejen med dig

Læs mere om forløbet ved at klikke HER

HEADER1_MyBodyIsMyBoss

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>